KMI/JCS1 Jazyk C# 1

  1. Základní vlastnosti a konstrukty jazyka
  2. Objektově orientované rysy jazyka
  3. Generitické datové typy, systém výjimek
  4. Tvorba grafického uživatelského rozhraní

KMI/JCS2 Jazyk C# 2

  1. Práce se soubory a souborovým systémem, XML a JSON, serializace, deserializace
  2. LINQ
  3. Základy paralelního programování - vlákna
  4. Práce s relačními databázemi, Objektově relační mapování a EntityFramework
  5. Tvorba webových stránek s ASP.NET MVC, WebAPI a OData
  6. Reflexe

KMI/JJ1 Jazyk Java 1

  1. OOP v jazyce Java
  2. Specifické třídy jazyka
  3. Generické třídy a metody
  4. Kolekce a práce s nimi
  5. Lambda výrazy, funkční rozhraní, vnořené a anonymní třídy, Stream API
  6. Organizace kódu, testování, dokumentace, překlad a provádění programu

KMI/JJ2 Jazyk Java 2

  1. Zpracování dat ve formátu XML, srovnání různých přístupů
  2. Tvorba grafického uživatelského rozhraní, principy použité v grafických knihovnách
  3. Práce se sítí, podpora standardních protokolů, komunikace protokolem TCP IP
  4. Principy práce s relační databází, typy dotazů, zpracování dat
  5. Reflexe, anotace

KMI/JP Jazyk Python

  1. Základní datové typy, mutibilita a imutabilita
  2. Sekvence - unpacking, cykly
  3. Dekorátory a jejich použití
  4. Systém dunder metod a objektově orientované programování
  5. Struktura projektu - balíčky, moduly a jejich importování
  6. Protokol iterování a comprehensions
  7. Testování - principy a možnosti
  8. Dokumentace a typování a PEP8

Jazyk JCP Jazyk C++

  1. Vstupy a výstupy přes streamy cin, cout
  2. Objekty a třídy
  3. Konstruktory třídy a destruktor třídy
  4. Dědičnost tříd
  5. Přetížení operátorů (operace overloading)
  6. Šablony (templates)
  7. Třída pro řetězce (string)
  8. Třída pro regulární výrazy (regex)
  9. Knihovna standardních šablon STL
  10. Kontejnery vektor, množina, mapa
  11. Streamy pro soubory

KMI/TMAP Tvorba mobilních aplikací

  1. Struktura Android mobilní aplikace
  2. Aktivity a jejich životní cyklus
  3. Ukládání dat v Android aplikacích
  4. Práce na pozadí v Android aplikacích
  5. Rozhraní Android mobilních aplikací a jeho tvorba
  6. Možnosti vývoje multiplatformních mobilních aplikací
  7. Jazyk Kotlin
  8. Základy vývoje aplikací pro iOS

KMI/WEBA Webové aplikace

  1. Webové aplikace a přehled technologií používaných při jejich tvorbě
  2. Architektura webové aplikace a problematika škálovatelnosti
  3. Zpracování HTTP požadavků - předávání dat mezi webovým a aplikačním serverem, příklady realizace
  4. REST API - popis a příklady realizace
  5. JavaScript na webovém frontendu a jeho možnosti
  6. Technologie AJAX a její použití
  7. Knihovna React - charakteristika, použití
  8. Možnosti tvorby nativních aplikací pomocí webových technologií
  9. Node.js - charakteristika, použití